От всяко дърво съпруг не става

на

Не помня някога да съм си падала по класически лоши момчета.
На младини ми допадаха батковците с цигара в ъгъла на устата, но ме дразнеха тези с обеци на ушите. Сигурно в главите на „лошите“ момчета това е изглеждало неустоимо, но на мен ми ставаше жал за тяхното нелепо самоуверено разбиране за себе си.
Като крехка девойка си падах по нахакани младежи, които демонстрираха какво искат, но често, когато настанеше време да дойдат и да ме вземат категорично, подвиваха опашка като подплашени зайци тийнейджъри.

Първата ми голяма любов ме свари толкова неподготвена, че най-вероятно някъде в любовните ми анали в други измерения още повтарям тоя любовен клас.
Първо не можех да го понасям, после не можех да живея без него.
Първо аз чаках да ми предложи, а когато го направи – реших, че тая работа, точно в оня миг, изобщо не е моята.
И се зачудих как бях успяла да накарам тоя лош батко, дето гледах със страхопочитание, да ме поиска за благоверна?
Колкото и да го мисля, все едно и също излиза.
Няма как да накараш мъж, който не иска да се задоми или да се кротне, да го направи.

Лошите момчета за това са се окичили с тая самозвана гръмкост, защото една жена не е достатъчна, за да дръпне шалтера на тяхната самодостатъчност. Последната, която го направи, лежи върху усилията и разбитите сърца на доста свои посестрими.

Истината е, че лошите момчета копнеят за внимание. Търсят мотивация, за да пръскат нарцистичния си сексапил. Мислете за тях като за рок звезди. Все едно някой да накара Дейв Геън от „Депеш Мод“ да се откаже от наркотичното обожествяване от феновете в апогея на кариерата си.

Има мъже, които не желаят интимност и привързаност. Те са привлечени само от спонтанния начин на живот. От онзи, който глези сетивата и им уйдисва на всяка една тяхна прищявка. Такъв тип мъж със сигурност би се килнал възнак, ако в него връхлетят жена, дете и померан.
Причината най-вероятно трябва да се дири в неразрешените им гигантски емоционални пробойни, които ги държат настрана от пълноценно споделяне.

Само някои лоши момчета могат да бъдат опитомени. Тези, които са се „бъгнали“, докато са наблюдавали „кроткия“ живот на някой техен приятел, който с удоволствие целува една и съща любима в продължение на 365 дни много години поред.

Ако сте се забъркали с някого, на когото все не му достигат топки, за да доведе отношенията ви до следващото стъпало, то тогава не е лошо да се запитате дали причината е в настоящето или той не вижда нито венчило, нито котило и в бъдеще време.
Ако не може да си отговорите сами, тогава го попитайте, но се опитайте да не звучите ядосани, гневни и осъдителни. И бъдете готови за присмех в лицето. Но поне така ще имате своя избор, а няма да продължавате да се занимавате с „разбирачи“ на любовните дела.

В крайна сметка от всеки мъж съпруг не става, камо ли добър.

Кажи една (не)блага дума

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.