Уморените любови ги убиват

Фотография: Orangeya

Не съм някаква вълшебница, която с едно захаросано махване на чудодейната пръчица карамелизира уморените си чувства за по-добри времена. Нито съм някакъв любовен инструктор, който по учебник може да се влюбва и разлюбва. Ама ей на – случвало ми се е три пъти да изпитам предела на любовта си към един и същ мъж. Три пъти съм се събуждала от невъздържаността на емоцията, която прегръща раменете ми, прокраднала се от познатото мъжко тяло до мен. Три пъти съм имала нужда от мобилна кислородна бутилка, за да мога да преживея деня без ирисите на любимия. Три пъти съм надскачала интимността си, три пъти съм била партизански смела, три пъти съм обичала отново и отново неговата стоманена крехкост. Три пъти се преливах в атомите му. Три пъти охлузвах любовта си с изцъклен от вълнение поглед, докато най-накрая тя се умори. Приспах я, завивайки я с обещанието, че отново ще възкръсне. Другаде, някъде! Но за да се случи това, първо трябваше да я убия!

Вашият коментар

