Мемоарите на една гейша

Като малка исках да стана книжарка, а неусетно се превърнах в гейша.
Готова съм ожесточено да споря с всички, които веднага ще ме оборят, че този изкусителен вид е изчезнал или още  се поддържа изкуствено само в Япония.
И аз като тези любовни жрици изнурявам нежните си стъпала всеки ден с непосилна за анатомията ми височинност на обувките.
Обличам тялото си с щедри копринени ефирности, за да мога волно и неволно да залепя преглъщащите за чуждо мъжки погледи по улиците.

Мемоарите на една гейша
Фотография: David James

Когато съм в настроение за мръсни танци, мога да изчервя дансинга. Да не говоря колко съм добра в наливането на квалитетни напитки и на домакинстването на чайна церемония, прилежно приготвена от отварите на бабините билки.

Подрънквам аматьорски на китара, заблуждавайки свалячите край планинския огън, че съм изтъкана от музикантски гени.
Без свян мога да изпея фалшиво собствения си кавър на някой тотален хит, за да премахна киселото изражение върху лицето на партньора си, безсилен срещу неуморната ми любвеобилна кретения.

Готова съм да сготвя ястие, съдържащо всякакъв тип инсекти и неща, непонятни за балканеца, само за да доставя кеф на обичния.
Умело боравя с красивата си уста и не само в риторичните измерения. Доставям съблазън само с уж разсеяно и небрежно докосване на красивата си шия.

Не ми пречи да съблека дрехите на уморения до мен мъж, който, докато свалям поредния му чорап, истерично ми повтаря колко ме обожава.
Мога без погнуса да държа главата на подпийналия си любим, докато излива гурме съдържанието на стомаха си в тоалетната чиния.

Мога хиляди гейша неща, но така и не се научих да слагам тонове грим и да се труфя с екстеншъни.
Може би съм прекалено самодоволна в своята женска разточителност, та да прикривам хипнотизиращите си черти и осанка с талк и макияжни прийоми.
Надявам се обаче да не позная никога докрай съдбата на гейшата, която никога не се омъжва, а до сетния си дъх остава привилегированата държанка на своя данна.
Довечера, когато се прибера в уютния си хол, вместо вино ще изпия чаша саке за тази си мечта.

 

Вашият коментар

