По-щастливи ли са глупавите?

По-щастливи ли са глупавите

Умна съм. Наистина съм умна. Толкова съм умна, че понякога не изпитвам радост от това, че мога да гъделичкам логичността на ума си, за да предвидя няколко свои житейски хода. Глупава съм. Наистина съм глупава, защото понякога натирям инстинкта си за щастие в някоя прашасала лавица в килера. Така му наритвам канчето, че той горкият не смее със седмици да се появи. Чака ме да изглупея тотално, та да мога после да припълзя до него и да му се извинява, че съм пренебрегнала обещанието за безвремие. Смело да игнорирам надигащите се ненужни въпроси за правилност. Да си позволя да чувствам, без да анализирам. Да му призная с трепет, че съм готова да изглупея от щастие.

Вашият коментар

